Укр
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Особливості продукту

Основна інформація
Тип підошвиКерамічна Керамічна
Потужність2000 W
Тиск6.5 бар
Парогенератор:зовнішній
Вироблення пари:40 г/хв
Регулювання струменя пари:так
Вертикальний викид пари:так
Краплевловлювач:немає
Пральна машинанемає
Автоматичне відключення праски:так
Автоматичний вибір температури:немає
Функція самоочищення:немає
Об'єм резервуара для води1,7 l
Довжина мережевого кабелю:1,8 m
Колірбілий і синій
Зовнішні параметри
Вага праски:0.98 кг
Вага праски та підставки:3.55 кг
Розміри упаковки:14 х 31 х 37 см
Вага з упаковкою:2 кг

Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без повідомлення. Фотографії товару на сайті є простими ілюстраціями до нього і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду товару.

Бренд Teesa
Тип Парогенератор
Потужність, Вт 2000
Об'єм резервуара, мл 1700
Тиск пари, бар 4
Ширина, см 19.5
Висота, см 20.0
Глибина, см 37.0
Вага, кг 3
Тип гарантії Магазин
Гарантійний термін, міс. 12

Парогенератор Teesa Smooth Steam S500

В наявності
Артикул: 379779
5 729 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Новою поштою по Україні - за тарифами перевізника.
Адресна доставка та доставка до відділення.

Зверніть увагу! На період дії воєнного стану замовлення надсилаються за частковою передоплатою.

  • Повна оплата за реквізитами;
  • Безготівковий рахунок без урахування ПДВ (комісія 1,5%);
  • Післяплата:
    ! Важливо враховувати комісію перевізника за послугу «післяплата» – 22 грн за оформлення платежу + 2% від суми товару;
  • WayForPay - оплата карткою Visa, Mastercard (комісія 2,5%);
  • Оплата частинами від ПриватБанку:
    При виборі Оплати частинами з клієнта утримується 3,13% одноразової комісії від вартості покупки, яка не повертається у разі скасування замовлення. Радимо звʼязатися з менеджерами для узгодження покупки, перш ніж здійснювати оплату;
  • Посилка в кредит від Нової Пошти.

Як передати товар на сервісне обслуговування:

  1. Необхідно зв'язатися з нашим сервіс-менеджером, будь-яким зручним для Вас способом (в телефонному режимі, e-mail, або месенджері), за контактами зазначеними на сайті. Повідомити інформацію щодо несправності виробу, для оформлення менеджером заявки в систему обліку. 

  2. Менеджер надає контакти, для відправки товару на сервісне обслуговування (Новою Поштою). Ми беремо на себе витрати доставки товару від Вас до нас, і назад (за домовленістю). По здійсненню відправки, обов'язково, повідомте менеджеру номер товарно-транспортної накладної, щоб кур'єр якомога швидше забрав товар з пошти і передав на сервісне обслуговування.

Новий відгук або коментар
Оцініть товар
Надіслати
Вгору