Графік роботи:

Будні: Цілодобово 

Сб-Нд: Цілодобово 

0
Мій кошик
Укр
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань

ОПИС ТОВАРУ:

3WARE SATA RAID (9650SE-16ML/KIT)3WARE SATA RAID (9650SE-16ML/KIT)

 

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

3WARE SATA RAID (9650SE-16ML/KIT)3WARE SATA RAID (9650SE-16ML/KIT)

Під замовлення
Артикул: Ok24-791764
17 507 грн
18 901 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Оптові ціни від 2 одиниць
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко
Характеристики
Відвантаження зі складу: 14

Самовивіз з нашого магазину — безкоштовно.

«Нововю поштою» по Україні — від 75 грн.

Кур'єром по Львову, Києву, Дніпрі — від 150 грн.

 

  • Готівкою при отриманні
  • Карткою
  • Накладеним платежем при отриманні (аванс за товар)

Гарантія від магазину 12 місяців

Повернення товару протягом 14-ти днів з дня отримання товару

Покупець має право на повернення НОВОГО товару протягом 14-ти днів з дня отримання товару (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»), при виконанні наступних умов:

- товар підлягає поверненню у разі, якщо не включений в перелік товарів які не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою КМУ;

- товар не був в експлуатації; - товар в працездатному стані (не зламався);

- збережений товарний вигляд виробу і комплектуючих. Немає механічних пошкоджень або слідів використання товару, присутні заводські пломби, захисні плівки, є документація, яка була в упаковці з пристроєм;

- збережена в цілісності оригінальна упаковка виробу та комплектуючих;

- блістер (в разі її наявності) не розкривати.

УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у продавця, в якого купувався товар (ст.9 Закону). І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну, Покупець має право:

- повернути придбаний товар, одночасно з придбанням у Продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням вартості та доплатою різниці, або поверненням магазином від'ємної різниці між цінами товарів.

Якщо товар був поламаний в процесі експлуатації, повернути товар неможливо (навіть якщо з дати покупки ще не минуло 14-ть днів), через те, що в цьому випадку діє ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Товар зламався протягом гарантійного терміну

Для прийому товару, який був в експлуатації та здійснення його сервісного обслуговування слід дотримуватись таких умов:

1) товар купувався Покупцем в магазині Компанії;

2) термін гарантійного використання на товар не закінчився;

3) покупець пред'являє гарантійний талон;

4) не порушені умови експлуатації виробу, згідно з умовами, описаних в гарантійному талоні (немає механічних і термічних ушкоджень, не порушені пломби на виробі і т.п.).

Як передати товар на сервісне обслуговування?

1) Необхідно зв'язатися з нашим сервіс-менеджером в телефонному режимі, e-mail, будь-яким зручним для Вас способом по контактах зазначеним в гарантійному талоні. Повідомити інформацію по несправності виробу для оформлення менеджером заявки в систему обліку.

2) Менеджер надає контакти для відправки товару на сервісне обслуговування (відправка здійснюється лише Новою поштою). Ми беремо на себе витрати на пересилку товару від Вас до нас і назад (лише за домовленістю). В обов'язковому порядку, необхідно повідомити менеджеру номер товарно-транспортної накладної після відправки товару Вами, щоб кур'єр якомога швидше забрав товар з пошти та передав на сервісне обслуговування.

Важливо! Не вказуйте в товарно-транспортній накладній послугу «зворотна доставка грошових коштів». При виборі цієї послуги ми не зможемо отримати посилку і Вам потрібно буде повторно відвідати відділення "Нової Пошти", щоб змінити умови доставки.

В яких випадках може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні

Зверніть увагу, що сервісний центр, має право відмовити в безкоштовному (гарантійному) ремонті в наступних випадках:

- на виробі є механічні або інші пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;

- порушені гарантійні пломби;

- порушені правила використання, наведені в «Інструкції по експлуатації»;

- несанкціонованого розкриття, ремонту, зміни конструкцій вузлів і деталей;

- пошкодження, що були викликані неправильним підключенням до мережі, а також пошкодження, що виникли в результаті критичного відхилення напруги електромережі;

- пошкодження, що виникли в результаті використання товару не за призначенням або з порушенням «Інструкції з експлуатації».

При отриманні товару виявилося, що товар знаходиться в неробочому стані

Ви можете відмовитися від отримання такого товару в момент отримання замовлення у кур'єра або на складі перевізника.

Кур'єр не перевіряє кожен товар перед відправкою товару покупцеві, з тієї причини, що покупцям важливо отримати товар в цілісному вигляді, зі збереженням упаковування та заводських пломб. Перевірка кожного товару займає досить багато часу, отже, це позначиться на швидкості виконання замовлень, чого б покупцям і нам дуже не хотілося. При цьому, за нашим досвідом, неробочий товар попадається один на кілька сотень замовлень. При потраплянні в таку ситуацію, надається заміна товару.

Важливо! Перевіряйте комплектацію, цілісність товару при його отриманні на пошті! При виявленні на пошті недокомплектації товару, механічних пошкоджень, необхідно написати відмову від товару на пошті та скласти акт про пошкодження (якщо товар пошкоджений), після чого товар повертається до нас. Після його отримання, замінимо товар на новий чи здійснимо повернення коштів. У разі, якщо недокомплектація товару, або його механічні пошкодження виявляються вже вдома, покупець самостійно несе за це відповідальність. Оскільки продавець не несе відповідальність за транспортування товару поштовими службами.

Контактна інформація

+38(063)233-23-33 - Геннадій

+38(098)301-11-11 - Едуард

+38(099)111-37-33 - Руслан

+38(093)717-88-88- (тільки Viber, Telegram, WhatsApp)

 

Графік роботи:

Будні: Цілодобово 

Сб-Нд: Цілодобово 

Вгору